وبلاگ نويسي

وبلاگ

ترودو

كوين ترودو نويسنده اي ثروتمند و موفق است كه چند كتاب درباره موضوعات مختلفي به چاپ رسانده است و با برگذاري سمينار هاي بسيار با كيفيتي توانسته طرفداران بسياري را پيدا كند.

 

بسياري از اين طرفداران معتقد هستند كه با خواندن و يا گوش دادن حرف ها و كتاب هاي كوين ترودو توانسته اند تغييري در زندگي خود ايجاد كنند،

 

همين امر باعث مي‌شود تا افراد بيشتري نيز به حرف هاي او اعتماد پيدا كنند و رفته رفته زندگي بسياري از افراد دچار تغييرات مثبتي مي‌شود و تنها با موفقيت روبرو مي‌شوند!

 

در ايران افراد زيادي هستند كه كوين ترودو را نمي‌شناسند ولي خوب است بدانيد كه ترودو جزو معروف ترين نويسنده هاي موفق آمريكايي است و به مدت بيست و شش هفته كتابش به عنوان پرفروش ترين كتاب در آمريكا در صدر جدول باقي مانده است. همين آمار نشان از موفقيت بالاي اين فرد است.

 

كوين ترودو با نام كامل كوين مارك ترودو (به انگليسي: kevin mark trudeau) در فوريه ۱۹۶۳ ميلادي (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجري شمسي) در ماساچوست آمريكا متولد شد. او كارآفرين، تاجر، بازيكن حرفه اي بيليارد و در نهايت يك نويسنده بسيار موفق است.

 

كوين ترودو به ورزش هاي كنگفو و گلف نيز علاقه بسياري دارد و در اين ورزش ها نيز توانسته است موفقيت هايي نيز دست پيدا كند!

 

كوين ترودو يك ثروتمند به دنيا نيامد، مادر پدر او ثروتمند نبودند و او مانند تمامي افراد عادي يك جامعه يك زندگي عادي را تجربه كرد و هميشه در آرزوي ثروتمند شدن بود و هميشه كنجكاو بود كه چه راه هايي او را به موفقيت و در نهايت ثروتمندي مي‌رساند.

 

 

او با عنوان هاي كارآفرين، مربي قانون جذب و موفقيت فردي، مشاور، عجوبه موفقيت و مولتي ميليارد خود ساخته مشهور است.

 

كوين ترودو علاوه بر سمينار و همايش ، كتاب هاي زيادي را هم در راستاي موفقيت فردي منتشر كرده است و تلاش كرده تا به مردم آموزش بدهد كه خواسته ها و اهدافشان را به واقعيت تبديل كنند.

 

نوجواني كوين ترودو

كوين ترودو پدرش جوشكار بود و دوران دبيرستان را در همان شهر در دبيرستان سن مري سپري كرد.پس از آن مقطع، ترك تحصيل كرد و براي به دست آوردن پول با يكي از دوستانش مشغول حرفه خريد و فروش خودرو شد.در همين سال ها كوين ترودو دوران نوجواني را طي ميكرد و دنبال راه هايي براي ثروتمند شدن بود.

 

در همين روزها بود كه ترودو با آشنايي يكي از دوستانش به وركشاپ تكنيك هاي تقويت حافظه پيوست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۷:۱۱ توسط:سارا موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی