وبلاگ نويسي

وبلاگ

ماسك صورت براي شفاف شدن پوست

هزاران هزار ماسك صورت براي شفاف شدن پوست خانگي و صنعتي وجود دارد اما چه زمان ما به سراغ ماسك هاي روشن كننده ي پوست ميرويم؟ اگر به هر دليلي رنگدانه هاي پوستي بيش از حد توليد شود رنگ پوستتان تيره شده و زيباييتان را تحت شعاع قرار ميدهد. البته رنگ پوست به هيچ عنوان معياري براي سنجش زيبايي افراد نيست، چراكه با درنظر گرفتن معيارهاي بومي و فرهنگي در هر كشور يك رنگ پوست خاص ترند و مورد پسند عموم افراد جامعه است. تا كنون به اين موضوع انديشيده ايد كه چرا ماسك صورت براي شفاف شدن پوست تا اين اندازه مهم است؟ هنگامي كه به مرز 20 سالگي ميرسيد، متوجه ميشويد كه پوستتان در حال تغييراتي است. در اين زمان است كه لكه هاي تيره شروع به ظاهر شدن بر روي پوست ميكنند و متاسفانه اگر فكري به حال آنها نكنيد، تا آخر عمر همراهتان هستند. از طرفي به مرور زمان تيرگي زير چشم ها بيشتر شده و حتي در اثر تابش نور مستقيم خورشيد به صورت رنگ پوست نيز تيره تر از حالت نرمال آن ميشود. اينجاست كه اهميت ماسك صورت براي شفاف شدن پوست مشخص ميشود. در ادامه در اين مقاله از شهر ماسك به بررسي و معرفي چند ماسك صورت براي شفاف شدن پوست و از بين رفتن لكه هاي پوستي يپردازيم.

1- ماسك صورت براي شفاف شدن پوست :ماسك پودر شير

مواد مورد نظر براي تهيه ماسك پودر شير: يك قاشق غذا خوري پودر شير ، 1 الي 2 قاشق غذاخوري آب پرتقال طبيعي و يك قاشق غذا خوري جوي دو سر

طرز تهيه ماسك پودر شير: مواد اوليه را با هم تركيب كرده و تركيب فوق را به مدت ده دقيقه خوب مخلوط كنيد تا حالت خميري رقيق به خود بگيرد.

طريقه استفاده از ماسك: قبل از مصرف صورتتان را با آب ولرم بشوريد و پس از خشك كردن صورت ماسك را بر روي پوست صورت و گردنتان بماليد و اجازه دهيد، 15 تا 20 دقيقه روي پوستتان بماند تا خشك شود. سپس صورتتان را با آب سرد بشوييد. اين عمل را 1 الي 2 بار در هفته تكرار كنيد، در كمتر از سه ما نتيجه آن را خواهيد ديد.

شهر ماسك ارائه دهنده انواع ماسك صورت با كيفيت و با قيمتي استثنايي. براي مشاهده ماسك هاي ما ميتوانيد به صفحه فروشگاه سايت و يا اينستاگرام ما سر بزنيد. همچنين ميتوانيد با مشاورين زيبايي ما با شماره تماس ۰۹۱۰۶۴۰۰۰۶۳ در ارتباط باشيد.

2- ماسك صورت براي شفاف شدن پوست : سفيده تخم مرغ(مناسب براي پوست هاي معمولي و چرب)

اين ماسك علاوه بر سفيد كردن پوست صورتتان چربي اضافه پوست را به خود جلب كرده و جوش هاي چركي سطح پوست را نيز از بين ميبرد.

طرز تهيه و استفاده از اين ماسك صورت: يك عدد تخم مرغ را به همراه زرده آن باهم مخلوزط كنيد و اين عمل را آنقدر تكرار كنيد تا خوب كف كند. سپس مخلوط حاصل را بر روي صورتتان بماليد و اجازه دهيد، 15 تا 20 دقيقه بر روي صورتتان بماند و خشك شود. سپس صورت خود را با آب ولرم شسته و خشك كنيد. در كمتر از 21 روز تاثير معجزه آساي آن را خواهيد ديد.

3- ماسك صورت براي شفاف شدن پوست : ماسك كشك

ماسك كشك شايد يكي از تاثيرگذار ترين انواع ماسك صورت براي شفاف شدن پوست است كه علاوه بر از بين بردن لكه هاي پوستي و جاي آكنه رنگ پوست شما را هم حداقل 3 درجه روشن تر ميكند اين ماسك از آنجايي كه به سرعت رنگدانه هاي پوستي را تحريك كرده و در كمتر از 15 روز تغييرات شگفتي در پوست صورت ايجاد ميكند بسيار پرطرفدار است.

مواد مورد نياز براي تهيه ماسك كشك: 

  • 1 قاشق غذا خوري كشك
  • 1 قاشق غذا خوري آب گوجه فرنگي
  • 1 قاشق غذا خوري جوي دوسر

طرز تهيه و استفاده از ماسك كشك: ابتدا كشك و جو دوسر را باهم تركيب كنيد. سپس آب گوجه فرنگي را به آرامي به آن اضافه كنيد و مخلوط را خوب هم بزنيد تا حالت خميري شكل پيدا كنند. سپس صورتتان را با آب ولرم و يك صابون صورت سبك بشوييد و ماسك صورت را روي آن قرار دهيد و اجازه دهيد 20 دقيقه بماند تا خوب به خورد پوستتان برود. سپس با آب سرد آن را بشوييد. اين درمان را 2 الي 3 بار در هفته تكرار كنيد تا تاثيرات معجزه آساي آن را ببينيد.

4- ماسك صورت براي شفاف شدن پوست : ليمو گوجه فرنگي و خيار

اين ماسك علاوه بر روشن كردن پوست به علت داشتن خيار قابليت آبرساني بالايي دارد و براي پوست هاي خشك نيز به شدت توصيه ميشود.

مواد مورد نياز:

  • يك عدد ليمو سنگي
  • يك گوجه فرنگي  متوسط
  • دو قاشق غذا خورد خيار رنده شده

طرز تهيه ماسك: مواد اوليه را با هم تركيب كرده و آنقدر هم بزنيد تا مخلوط مورد نظر به ماده اي چسبناك تبديل شود. سپس تركيب فوق را به آرامي روي هربخشي از پوستتان كه مي خواهيد روشن شود بماليد و بگذاريد تا كاملا خشك شود بعد از 15 دقيقه صورتتان را با آب سرد بشوييد و با يك قطعه يخ صورتتان را ماساژ دهيد و به صورت ضربه اي با يك حوله تميز خشك كنيد.

شهر ماسك ارائه دهنده انواع ماسك صورت با كيفيت و با قيمتي استثنايي. براي مشاهده ماسك هاي ما ميتوانيد به صفحه فروشگاه سايت و يا اينستاگرام ما سر بزنيد. همچنين ميتوانيد با مشاورين زيبايي ما با شماره تماس ۰۹۱۰۶۴۰۰۰۶۳ در ارتباط باشيد.

5- ماسك صورت براي شفاف شدن پوست : ماسك نعنا

ماسك نعنا از تاثير گذار ترين انواع ماسك براي شفاف شدن پوست  است كه براي انواع پوست خشك، چرب و معمولي توصيه ميشود و كمتر كسي پيدا ميشود كه به آن آلرژي داشته باشد و از آنجايي كه خواصيت خنك كنندگي دارد در روزهاي گرم تابستان به شذت توصيه ميشود.

مواد مورد نياز:

  • يك مشت برگ نعنا
  • دوقاشق غذاخوري آب خيار

طرز تهيه و مصرف ماسك: مواد اوليه را مخلوص كرده و آنقدر ورز دهيد تا حالت خميري شكل به خود بگيرند سپس ماسك را روي صورت گذاشته و اجازه دهيد 30 دقيقه روي پوست صورتتان بماند. در نهايت پوست خود را با آب سرد بشوييد و بصورت ضربه اي خشك كنيد. اين عمل را يك الي دو بار در هفته تكرار كنيد.

6- ماسك روغن بادام و پرتقال

ماسك روغن بادام از جمله پرطرفدارترين انواع ماسك صورت براي شفاف شدن پوست است كه تيرگي زير چشم را هم به سادگي از بين ميبرد و چون به سرعت روي پوست صورت شما تاثيراتش نمايان ميشود و طرز تهيه ساده اي دارد بسيار مورد استقبال قرار ميگيرد.

مواد اوليه تهيه ماسك صورت براي شفاف شدن پوست:

  • يك زرده تخم مرغ
  • يك قاشق مرباخوري آب پرتقال
  • يك قاشق مرباخوري روغن بادام
  • يك قاشق غذا خوري شيره نارگيل

طرز تهيه و مصرف ماسك صورت:

ابتدا زرده تخم مرغ و آب پرتقال را با هم مخلوط كنيد تا حالت كشساني پيدا كند سپس روغن بادام و شيره نارگيل را به آن اضاقه كنيد و خوب هم بزنيد تا ماسك صورت به عمل بيايد. سپس مخلوط  را روي صورت و گردنتان بماليد و اجازه دهيد خشك شود بعد از 20 دقيقه پوست خود را با آب ولرم بشوييد و سپس به صورت ضربه اي آن را خشك كنيد.

7- ماسك صورت براي شفاف شدن پوست : آرد

2 قاشق غذا خوري آرد ، يك چهارم قاشق غذا خوري زرد چوبه و 2 قاشق غذا خوري شير كم چرب را با هم تركيب كنيد و خوب هم بزنيد تا حالت خميري پيدا كند. صورتتان را تميز كنيد و سپس با انگشت هاي تميز اين ماسك را روي صورت و گردن خود بزاريد و اجازه دهيد بيست دقيقه بماند تا خشك شود. سپس با آب سرد بشوييد و به صورت ضربه اي خشك كنيد. اين ماسك را دوبار در هفته استفاده كنيد تا تاثير آن را در كمتر از يك ماه بر روي پوست خود ببينيد.

8- ماسك صورت براي شفاف شدن پوست : ماست و نشاسته

ماسك ماست و نشاسته يك ماسك خانگي ساده است كه توانايي روشن كردن پوست شما تا چند درجه را دارد.

طرز تهيه ماسك ماست و نشاسته:  يك قاشق غذاخوري ماست كم چرب را با يك قاشق چاي خوري پودر نشاسته تركيب كرده و خوب هم ميزنيم تا حالت خميري به خود بگيرند سپس آن را به صورتتان بماليد و اجازه دهيد تا يك رب بر روي پوستتان بماند و آن را بعد از 15 دقيقه بشوييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۰:۴۰ توسط:سارا موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی